.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیاسی بازی ممنوع ؛
اولتیماتوم فرماندار ساری به ادارات کم کار در مرکز استان
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.
اولتیماتوم فرماندار ساری به ادارات کم کار در مرکز استان

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی نوبخت در ششمین جلسه شورای اداری مرکز استان مازندران، وحدت و امنیت ملی را برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی مهم دانست و اظهار کرد: انسانیت، اخلاق و مردم‌محوری در دولت مردمی سیزدهم در اولویت قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه مدیریت ما در جمهوری اسلامی مدیریتی جهادی و مردمی است،گفت: پروژه‌ها بر زمین مانده از گذشته نشان دهنده می‌دهد که مسؤولان وقت اعتقادی به مدیریت میدانی نداشتند.

 

نوبخت با تاکید بر لزوم انجام کار میدانی توسط مدیران انقلابی، خاطرنشان کرد: موفقیت در ارائه خدمات نیاز به همدلی دارد، البته در حال حاضر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های خوبی در مرکز استان در حوزه آموزش و پرورش و مسائل دیگر هستیم.

 

فرماندار ساری اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان جامعه است، انجام فضاسازی مطلوب برای تبیین این فرهنگ و تبیین فرهنگ مهدویت در جامعه ضرورت دارد.

 

وی با بیان اینکه وظیفه شورای شهر و شهرداری ارائه راهکار برای برون رفت از چالش‌ها، تاکید کرد: باید به پرداخت حقوق کارکنان شهرداری توجه شود، ضعف در این حوزه حاشیه‌سازی و عقب‌ماندگی ایجاد می‌کند.

 

نوبخت با اشاره به کسب رتبه برتر فرمانداری ساری در جشنواره شهید رجایی، تاکید کرد: برای پیشبرد بهتر اهداف نظام و انقلاب، باید سه قوه در کنار بدون سیاسی‌کاری خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهند و هیچ مسئولی نباید با سیاسی‌کاری در خدمت به مردم کوتاهی کند. 

 

نوبخت با اعلام اینکه با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد، عنوان کرد: همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود، ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.118 seconds.